- 07 september 2017
- | Bron: Retail Professionals
ROL VAN WINKEL IN OMNI-CHANNEL
ROL VAN WINKEL IN OMNI-CHANNEL Rapport Onderzoek van Sapio Research in opdracht van Zetes onthult de kloof tussen klantenverwachtingen en wat retailers kunnen doen om hen tegemoet te komen. Meer dan 200 senior retailers en 2200 klanten in Europa werden ondervraagd. Enkele resultaten: • Voorraadnauwkeurigheid is cruciaal: 87% van de klanten gaat niet op zoek naar een winkelmedewerker als een item niet in het schap ligt • Klanten zijn ongeduldig: 30% wacht niet langer dan 2 minuten om te weten of een gewenst artikel op voorraad is • Gebrek aan realtimevisibiliteit: Slechts 20% van de retailers maakt gebruik van geautomatiseerde systemen met realtime updates, dit met hiaten in visibiliteit in het leveringsproces tot gevolg Download het Rapport
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.